Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20967
Title: International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Other Titles: Міжнародний маркетинг В2С: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Международный маркетинг В2С: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Authors: Lysytsia N. M.
Лисиця Н. М.
Лисица Н. М.
Keywords: international marketing
competencies
consumers
target market
marketing complex
advertising
communicative influence
marketing environment
consumer behavior
міжнародний маркетинг
компетентності
споживачі
цільовий ринок
маркетинговий комплекс
реклама
комунікативний вплив
маркетингове середовище
поведінка споживачів
международный маркетинг
компетентности
потребители
целевой рынок
маркетинговый комплекс
коммуникативное воздействие
маркетинговая среда
поведение потребителей
Issue Date: 2019
Citation: International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level [Electronic resource] / comp. N. M. Lysytsia. – Kh.: S. Kuznets KhNU of Economics, 2019. – 8 p.
Abstract: The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of all the specialties of the second (master) level. Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20967
Appears in Collections:Методичні матеріали (ЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. International_marketing_B2C_mag-minor.pdf354,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.