Перегляд зібрання за групою - Теми social media

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 3 до 11 із 11 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Motives for using social networks (on the example of Facebook)Lysytsia N. M.; Byelikova Y. V.
2022Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Innovation Activity" of the first (bachelor's) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.
2022Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Organizations and Administration" of the first (bachelor's) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.
2023The role of Internet resources and social media in the strategic development of tourismIvchenko L.; Pohuda N.; Sushchenko O.
2017Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємстваАлдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.; Aldokhina N. I.; Komarist O. I.
2016Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMOПтащенко О. В.; Кузьменко А. О.; Акулова К. І.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Створення інтерактивних медіа" для студентів спеціальності 8.05150102 "Технології електронних мультимедійних видань" денної форми навчанняЄвсєєв О. С.; Евсеев А. С.; Yevsyeyev O.
2017Створення інтерактивних медіа : методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівняЄвсєєв О. С.; Евсеев А. С.; Yevsyeyev O.
2015Створення інтерактивних медіа : навчальний посібник для студентів спеціальності 8.05150102 "Технології електронних мультимедійних видань"Євсєєв О. С.; Евсеев А. С.; Yevsyeyev O.