Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23511
Название: Motives for using social networks (on the example of Facebook)
Авторы: Lysytsia N. M.
Byelikova Y. V.
Ключевые слова: social media
Facebook users
motives
gender
social media marketing
Дата публикации: 2019
Издательство: Helvetica
Библиографическое описание: Lysytsia N. Motives for using social networks (on the example of Facebook) / N. Lysytsia, Y. Byelikova // Social technologies: current issues of theory and practice. – Zaporozhye : Helvetica, 2019. – № 84. – P. 33–45.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the research of motives for using social networks. The socio-demographic characteristics of users of the social network Facebook (its Ukrainian segment) were analyzed. The heterogeneity of users of the social network was considered based on data on the spread of their interests, which made it possible to identify four main motives for using the Facebook social network: hedonistic, social, active and professional.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23511
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бeлiкова,_Лисиця.pdf460,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.