Методичні матеріали (М) : [114] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 114
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Основи підприємництва. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Тер-Карапетянц Ю. М.
2018Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2020Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2020Ведення ділових переговорів в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2018Маркетинг-менеджмент у сфері послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Рожко В. І.
2020Управління каналами розподілу та збуту. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Управління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2019Товарна інноваційна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.
2019Маркетингова товарна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2020Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняМироненко І. І.; Селезньова К. В.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2018Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.
2019Соціально відповідальний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Дзеніс В. О.
2019Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Основи підприємництва: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2019Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняІванова О. Ю.
2019Методологія наукових досліджень: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 114