Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1047
Название: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Авторы: Криштоп Н. А.
Ключевые слова: вищий навчальний заклад
освіта
маркетинг
маркетингова інформація
централізована служба маркетингу
Дата публикации: 2012
Издательство: Видаництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Криштоп Н. А. Роль маркетингу в підвищенні ефективності функціонування вищих навчальних закладів / Н. А. Криштоп // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 103-105
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості діяльності вищих навчальних закладів України. З’ясовано місце маркетингу у вирішенні проблем, що виникли в результаті їх функціональної діяльності. Обґрунтовано необхідність створення централізованої служби маркетингу у вищих навчальних закладах
Features of higher educational institutions of Ukraine activity are considered; the place of marketing in the decision of problems which have resulted from their functional activity is defined; necessity of creation of the centralized service of marketing for higher educational institutions is proved.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1047
Располагается в коллекциях:№9



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.