Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1047
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКриштоп Н. А.-
dc.date.accessioned2012-10-11T13:03:52Z-
dc.date.available2012-10-11T13:03:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКриштоп Н. А. Роль маркетингу в підвищенні ефективності функціонування вищих навчальних закладів / Н. А. Криштоп // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 103-105en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1047-
dc.description.abstractРозглянуто особливості діяльності вищих навчальних закладів України. З’ясовано місце маркетингу у вирішенні проблем, що виникли в результаті їх функціональної діяльності. Обґрунтовано необхідність створення централізованої служби маркетингу у вищих навчальних закладахen_US
dc.description.abstractFeatures of higher educational institutions of Ukraine activity are considered; the place of marketing in the decision of problems which have resulted from their functional activity is defined; necessity of creation of the centralized service of marketing for higher educational institutions is proved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова інформаціяen_US
dc.subjectцентралізована служба маркетингуen_US
dc.titleРОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378.09:339.138en_US
Располагается в коллекциях:№9



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.