Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1047
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Authors: Криштоп Н. А.
Keywords: вищий навчальний заклад
освіта
маркетинг
маркетингова інформація
централізована служба маркетингу
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Криштоп Н. А. Роль маркетингу в підвищенні ефективності функціонування вищих навчальних закладів / Н. А. Криштоп // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 103-105
Abstract: Розглянуто особливості діяльності вищих навчальних закладів України. З’ясовано місце маркетингу у вирішенні проблем, що виникли в результаті їх функціональної діяльності. Обґрунтовано необхідність створення централізованої служби маркетингу у вищих навчальних закладах
Features of higher educational institutions of Ukraine activity are considered; the place of marketing in the decision of problems which have resulted from their functional activity is defined; necessity of creation of the centralized service of marketing for higher educational institutions is proved.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1047
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.