Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1047
Назва: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Автори: Криштоп Н. А.
Теми: вищий навчальний заклад
освіта
маркетинг
маркетингова інформація
централізована служба маркетингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Криштоп Н. А. Роль маркетингу в підвищенні ефективності функціонування вищих навчальних закладів / Н. А. Криштоп // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 103-105
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості діяльності вищих навчальних закладів України. З’ясовано місце маркетингу у вирішенні проблем, що виникли в результаті їх функціональної діяльності. Обґрунтовано необхідність створення централізованої служби маркетингу у вищих навчальних закладах
Features of higher educational institutions of Ukraine activity are considered; the place of marketing in the decision of problems which have resulted from their functional activity is defined; necessity of creation of the centralized service of marketing for higher educational institutions is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1047
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.