Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10498
Назва: Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове видання
Інші назви: Современный маркетинг: анализ и перспективы развития : научное издание
Modern Marketing: Analysis and Development Prospects : scientific edition
Автори: Орлов П. А.
Лисиця Н. М.
Холодний Г. О.
Притиченко Т. І.
Косенков С. І.
Алдохіна Н. І.
Рожко В. І.
Птащенко О. В.
Бихова О. М.
Гронь О. В.
Рубан В. В.
Лях І. С.
Брусенко Н. В.
Орлов П. А.
Лисица Н. М.
Холодный Г. А.
Притыченко Т. И.
Косенков С. И.
Алдохина Н. И.
Рожко В. И.
Птащенко Е. В.
Быхова Е. М.
Гронь А. В.
Рубан В. В.
Лях И. С.
Брусенко Н. В.
Orlov P. A.
Lysytsya N. M.
Holodnyi G. O.
Prytychenko T. I.
Kosenkov S. I.
Aldokhina N. I.
Rozhko V. I.
Ptashchenko O. V.
Bikhova O. M.
Gron O. V.
Ruban V. V.
Liakh I. S.
Brusenko N. V.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
позиціонування
Інтернет-технології
бізнес-план
рекламні тактики
брендинг
аутсорсинг
медіа-планування
маркетинг
маркетинговая деятельность
позиционирование
Интернет-технологии
бизнес-план
рекламные тактики
брэндинг
аутсорсинг
медиа-планирование
marketing
marketing activities
positioning
Internet technologies
business plan
advertising tactics
branding
outsourcing
media planning
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Орлов П. А. Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове видання / П. А. Орлов, Н. М. Лисиця, Г. О. Холодний та ін. ; за заг. ред. П. А. Орлова. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 212 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто аспекти стратегічного та тактичного маркетингу в сучасних умовах висококонкурентного середовища, теорію та практику розвитку маркетингу, а також використання нових інструментів маркетингу, таких, як внутрішній маркетинг, наставництво, інформаційні та Інтернет-технології. Досліджено проблеми маркетингової діяльності у банківській сфері та на ринках товарів промислового призначення. Рекомендовано для студентів, аспірантів і викладачів економічних ВНЗ та економічних і фінансових спеціальностей, працівників і фахівців відділів маркетингу та збутових відділів підприємств і організацій.
Рассмотрены аспекты стратегического и тактического маркетинга в современных условиях высококонкурентной среды, теория и практика развития маркетинга, а также применение новых инструментов маркетинга, таких, как внутренний маркетинг, наставничество, информационные и Интернет-технологии. Исследованы проблемы маркетинговой деятельности в банковской сфере и на рынках товаров промышленного назначения. Рекомендовано для студентов, аспирантов и преподавателей экономических вузов и экономических и финансовых специальностей, работников и специалистов отделов маркетинга и сбытовых отделов предприятий и организаций.
The aspects of strategic and tactical marketing in today's highly competitive environment, the theory and practice of marketing, as well as the use of new marketing tools such as internal marketing, mentoring, information and Internet technologies have been considered. The problems of marketing activities in the banking and industrial goods markets have been studied. Recommended for students and lecturers of economic universities and economic and financial specialities, personnel and specialists of marketing and sales departments of enterprises and organizations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10498
ISBN: 978-966-676-599-7
Розташовується у зібраннях:Монографії (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015 Орлов П. А., Лисиця Н. М., Холодний Г. О. та ін.pdf2,8 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.