Skip navigation

Статті (ЕМ) : [84] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 84
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Качество государственного регулирования и социальная ответственность предприятий как важные факторы конкурентоспособности продукции и страныОрлов П. А.; Orlov P. A.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O.
2017Важнейшие факторы масштабного повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга для эффективного социально-экономического развития странОрлов П. А.; Orlov P.
2017GENDER INEQUALITIES IN THE EDUCATIONAL SPACELysytsya N. M.; Nagaivska D. Y.; Лисиця Н. М.; Нагаївська Д. Ю.; Лисица Н. М.; Нагаивская Д. Ю.
2017Брендинг як елемент стратегії соціально-економічного розвитку містаБєлікова Н. В.; Грецька-Миргородська В. В.; Беликова Н. В.; Грецкая-Миргородская В. В.; Bielikova N. V.; Gretska-Mirgorodska V. V.
2017Удосконалення державного регулювання соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу в УкраїніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2017Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємствНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємствіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2017Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основівпровадження бенчмаркінгуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Інформаційна відкритість підприємства в умовах підвищення соціальної відповідальності маркетингуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Інституційне забезпечення соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу на міжнародному рівніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Практика державного регулювання соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу у країнах ЄвропиНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Levels of the social responsibility of business entities and their marketing activitiesNagaivska D. Y.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.
2016The role of governments in social responsibility of business entities and their marketingNagaivska D. Y.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2017Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послугМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V.; Ptashchenko E.; Badyaev A.
2016Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMOПтащенко О. В.; Кузьменко А .О.; Акулова К. І.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2017Інструменти інноваційного маркетингу в навчальному процесіПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O.; Miroshnykova E.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 84