Статті (ЕМ) : [99] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 99
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Удосконалення державного регулювання соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу в УкраїніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2017Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємствНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємствіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2017Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основівпровадження бенчмаркінгуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Інформаційна відкритість підприємства в умовах підвищення соціальної відповідальності маркетингуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Інституційне забезпечення соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу на міжнародному рівніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Практика державного регулювання соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу у країнах ЄвропиНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Levels of the social responsibility of business entities and their marketing activitiesNagaivska D. Y.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.
2016The role of governments in social responsibility of business entities and their marketingNagaivska D. Y.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2017Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послугМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V.; Ptashchenko E.; Badyaev A.
2016Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMOПтащенко О. В.; Кузьменко А. О.; Акулова К. І.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2017Інструменти інноваційного маркетингу в навчальному процесіПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O.; Miroshnykova E.
2016Формування й розвиток трендів структурної динаміки економіки регіонів України в процесі реалізації реформБєлікова Н. В.; Беликова Н. В.; Bielikova N. V.
2016Переваги та можливості соціального партнерстваЛисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.; Lysytsya N. М.; Us M. I.
2016Партнерські відносини підприємств в машинобудівній галузіУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємстваАлдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.; Aldokhina N. I.; Komarist O. I.
2016Дистанційне навчання – частина інновацій в освітіПтащенко О. В.; Телишевська Л. І.; Птащенко А. В.; Телишевська Л. И.; Ptashchenko O. V.; Telishevska L. I.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 99