Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11008
Назва: До розробки методів аварійного порятунку легких літаків і транспортних засобів малої авіації
Інші назви: К разработке методов аварийного спасения легких самолетов и транспортных средств малой авиации
By developing methods for emergency rescue light aircraft and small aircraft vehicles
Автори: Савченко М. Ф.
Воронько В. В.
Savchenko M. F.
Vоrоnkо V. V.
Теми: ризик
аварія
порятунок
літак
парашутна система
люк
джгут
аеродинамічна якість
риск
авария
спасение
самолет
парашютная система
аэродинамическое качество
rescue
aircraft parachute system
sunroof
tow
aerodynamic efficiency
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: By developing methods for emergency rescue light aircraft and small aircraft vehicles
Короткий огляд (реферат): Наведено опис одного з можливих способів аварійного порятунку легких літаків і транспортних засобів малої авіації. Перевагами нового способу їх аварійного порятунку можна вважати можливість збільшення швидкості спрацьовування парашутної системи і підвищення її динамічної стійкості. Це дозволить підвищити ефективність аварійного порятунку літака, як правило, на малих висотах (30 – 100 м) і знизити до 2 – 7 с час спрацювання парашуту
Приведено описание одного из возможных способов аварийного спасения легких самолетов и транспортных средств малой авиации. Преимуществами нового способа их аварийного спасения можно считать возможность увеличения скорости срабатывания парашютной системы и повышение ее динамической устойчивости. Это позволит повысить эффективность аварийного спасения самолета, как правило, на малых высотах (30 – 100 м) и снизить до 2 – 7 с время срабатывания парашюта
The description of one of the possible ways of the emergency rescue of light aircraft and vehicles of small aircraft. The advantages of the new method of their emergency rescue can be considered the possibility of increasing the speed of operation of the parachute system and improving its dynamic stability. This will improve the efficiency of emergency rescue aircraft, usually at low altitudes (30 – 100 m) and reduce to 2 – 7 with a response time of a parachute
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11008
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савченко Н.Ф., Воронько В.В., 21 конф.pdf422,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.