Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11274
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАльохіна О. В.-
dc.contributor.authorАлёхина О. В.-
dc.contributor.authorAlokhina O. V.-
dc.date.accessioned2016-04-13T07:45:23Z-
dc.date.available2016-04-13T07:45:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАльохіна О. В. Формування маркетингового забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О. В. Альохіна.– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11274-
dc.description.abstractПредметом дослідження магістерської дипломної роботи є теоретичні аспекти та методичні засади формування комплексу маркетингу на підприємстві та його роль у забезпеченні міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Обгрунтовані шляхи підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства за рахунок формування відповідного до потреб зовнішнього ринку маркетингового комплексу забезпечення міжнародної конкурентоспроможностіen_US
dc.description.abstractПредметом исследования магистерской дипломной работы являются теоретические аспекты и методические основы формирования комплекса маркетинга на предприятии и его роль в обеспечении международной конкурентоспособности предприятия. Обоснование способов повышения уровня международной конкурентоспособности предприятия за счет формирования соответствующего потребностям внешнего рынка маркетингового комплекса обеспечения международной конкурентоспособностиen_US
dc.description.abstractThe subject of the research master's thesis are the theoretical aspects and methodical bases of formation of the marketing mix in the company and its role in ensuring international competitiveness of the enterprise. Substantiation of ways of improving the international competitiveness of enterprises through the formation of the respective needs of external marketing mix to ensure the international competitiveness of the marketen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectоцінка конкурентного потенціалуen_US
dc.subjectмеждународная конкурентоспособность предприятияen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectмаркетинговый потенциалen_US
dc.subjectоценка конкурентного потенциалаen_US
dc.subjectinternational competitiveness of enterprisesen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing potentialen_US
dc.titleФормування маркетингового забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование маркетингового обеспечения международной конкурентоспособности предприятияen_US
dc.title.alternativeFormation of marketing to ensure the international competitiveness of enterprisesen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозитарий Алёхина.pdf147,49 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.