Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11274
Title: Формування маркетингового забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Формирование маркетингового обеспечения международной конкурентоспособности предприятия
Formation of marketing to ensure the international competitiveness of enterprises
Authors: Альохіна О. В.
Алёхина О. В.
Alokhina O. V.
Keywords: міжнародна конкурентоспроможність підприємства
комплекс маркетингу
маркетинговий потенціал
оцінка конкурентного потенціалу
международная конкурентоспособность предприятия
комплекс маркетинга
маркетинговый потенциал
оценка конкурентного потенциала
international competitiveness of enterprises
marketing mix
marketing potential
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Альохіна О. В. Формування маркетингового забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О. В. Альохіна.– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Abstract: Предметом дослідження магістерської дипломної роботи є теоретичні аспекти та методичні засади формування комплексу маркетингу на підприємстві та його роль у забезпеченні міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Обгрунтовані шляхи підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства за рахунок формування відповідного до потреб зовнішнього ринку маркетингового комплексу забезпечення міжнародної конкурентоспроможності
Предметом исследования магистерской дипломной работы являются теоретические аспекты и методические основы формирования комплекса маркетинга на предприятии и его роль в обеспечении международной конкурентоспособности предприятия. Обоснование способов повышения уровня международной конкурентоспособности предприятия за счет формирования соответствующего потребностям внешнего рынка маркетингового комплекса обеспечения международной конкурентоспособности
The subject of the research master's thesis are the theoretical aspects and methodical bases of formation of the marketing mix in the company and its role in ensuring international competitiveness of the enterprise. Substantiation of ways of improving the international competitiveness of enterprises through the formation of the respective needs of external marketing mix to ensure the international competitiveness of the market
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11274
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарий Алёхина.pdf147,49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.