Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11297
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖуравльова Н. М.-
dc.contributor.authorЖуравлева Н. М.-
dc.contributor.authorZhuravlova N. M.-
dc.date.accessioned2016-04-14T07:06:04Z-
dc.date.available2016-04-14T07:06:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖуравльова Н. М. Удосконалення стратегічного управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Н. М. Журавльова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11297-
dc.description.abstractУ роботі досліджено сутність міжнародного маркетингу та моделі організації управління міжнародним маркетингом, розглянуто процес планування та контролю міжнародної маркетингової діяльності та етапи розробки програми міжнародного маркетингу. Проаналізовано економічний, фінансовий та зовнішньоекономічний стан ПАТ «Турбогаз». Проведена оцінка ефективності управління міжнародної маркетингової діяльності та розроблено напрямки вдосконалення управління міжнародною маркетинговою діяльністю ПАТ «Турбогаз».en_US
dc.description.abstractВ работе исследована сущность международного маркетинга и модели организации управления международным маркетингом, рассмотрен процесс планирования и контроля международной маркетинговой деятельности и этапы разработки программы маркетинга. Проанализировано экономическое, финансовое и внешнеэкономическое состояние ОАО «Турбогаз». Проведена оценка эффективности управления международной маркетинговой деятельности и разработано направления совершенствования управления международной маркетинговой деятельностью ОАО «Турбогаз»en_US
dc.description.abstractIn this thesis the content of international marketing and management model of international marketing were studied, the planning and control of international marketing and program development phases of international marketing were reviewed. The economic, financial and foreign state of PJSC "Turbogaz were analysed. The evaluation of management effectiveness of international marketing activities was developed and ways of improving management of international marketing activity of PJSC "Turbogaz» were proposeden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectуправління міжнародної маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectконтроль маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectпрограма маркетингуen_US
dc.subjectуправление международной маркетинговой деятельностьюen_US
dc.subjectконтроль маркетинговой деятельностиen_US
dc.subjectпрограмма маркетингаen_US
dc.subjectмеждународные стратегииen_US
dc.subjectmanagement of international marketingen_US
dc.subjectcontrol of marketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing programen_US
dc.titleУдосконалення стратегічного управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємстваen_US
dc.title.alternativeСовершенствование стратегического управления международной маркетинговой деятельностью предприятияen_US
dc.title.alternativeImproving of the strategic international marketing management of the companyen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
репозитарий Журавльова Н.М..pdf149,62 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.