Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11297
Назва: Удосконалення стратегічного управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Совершенствование стратегического управления международной маркетинговой деятельностью предприятия
Improving of the strategic international marketing management of the company
Автори: Журавльова Н. М.
Журавлева Н. М.
Zhuravlova N. M.
Теми: управління міжнародної маркетингової діяльності
контроль маркетингової діяльності
програма маркетингу
управление международной маркетинговой деятельностью
контроль маркетинговой деятельности
программа маркетинга
международные стратегии
management of international marketing
control of marketing activities
marketing program
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Журавльова Н. М. Удосконалення стратегічного управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Н. М. Журавльова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сутність міжнародного маркетингу та моделі організації управління міжнародним маркетингом, розглянуто процес планування та контролю міжнародної маркетингової діяльності та етапи розробки програми міжнародного маркетингу. Проаналізовано економічний, фінансовий та зовнішньоекономічний стан ПАТ «Турбогаз». Проведена оцінка ефективності управління міжнародної маркетингової діяльності та розроблено напрямки вдосконалення управління міжнародною маркетинговою діяльністю ПАТ «Турбогаз».
В работе исследована сущность международного маркетинга и модели организации управления международным маркетингом, рассмотрен процесс планирования и контроля международной маркетинговой деятельности и этапы разработки программы маркетинга. Проанализировано экономическое, финансовое и внешнеэкономическое состояние ОАО «Турбогаз». Проведена оценка эффективности управления международной маркетинговой деятельности и разработано направления совершенствования управления международной маркетинговой деятельностью ОАО «Турбогаз»
In this thesis the content of international marketing and management model of international marketing were studied, the planning and control of international marketing and program development phases of international marketing were reviewed. The economic, financial and foreign state of PJSC "Turbogaz were analysed. The evaluation of management effectiveness of international marketing activities was developed and ways of improving management of international marketing activity of PJSC "Turbogaz» were proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11297
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
репозитарий Журавльова Н.М..pdf149,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.