Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11313
Назва: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Формирование международной маркетинговой стратегии предприятия
Formation of an international marketing strategy
Автори: Меретдурдиєва М.
Меретдурдыева М.
Meretdurdyeva М.
Теми: міжнародний маркетинг
стратегія
маркетинг
корпоративна стратегія
международный маркетинг
стратегия
маркетинг
корпоративная стратегия
international marketing
strategy
marketing
corporate strategy
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Меретдурдиєва М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / М. Меретдурдиєва. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність маркетингової стратегії підприємства та її роль у його діяльності, особливості формування стратегії при виході підприємства на зовнішній ринок, основні етапи процесу розробки і вибору стратегії маркетингу
Рассмотрены сущность маркетинговой стратегии и ее роль в деятельности предприятия, особенности формирования стратегии при выходе предприятия на внешний рынок, основные этапы процесса разработки и выбора стратегии маркетинга
The essence of marketing strategy and its role in the enterprise activity, special aspects of the strategy formation at the exit of the enterprise to the external market, the main stages of the development process and the choice of marketing strategies
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11313
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Меретдурдиєва М..pdf148 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.