Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11314
Назва: | Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства |
Інші назви: | Стратегическое управление международной маркетинговой деятельностью предприятия Strategic management of international marketing activities of the enterprise |
Автори: | Попов Р. О. Попов Р. А. Popov R. A. |
Теми: | маркетинг виробництво інновації інвестиції ринок експорт економіка конкурентність активи продуктивність производство инновации инвестиции рынок экспорт экономика конкурентность активы продуктивность мarketing production innovation investment market economy export competitiveness asset productivity |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ХНЕУ ім. С. Кузнеця |
Бібліографічний опис: | Попов Р.О. Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Р.О. Попов .– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Strategic marketing is a factor of economic independence, because it creates a system that identifies unmet needs and develops accordingly adapted products.
It focuses on investment and production provided for this purpose, taking into account the diversity of needs through market segmentation; stimulates entrepreneurship and introduces innovations. Стратегический маркетинг это фактор экономической независимости, ведь он создает систему, которая обнаруживает неудовлетворенные потребности и развивает в соответствии адаптированые товары. Он сосредоточен на инвестициях и производстве, предусмотренных для этой цели, принимает во внимание разнообразие потребностей посредством сегментации рынка, внедряет инновации и стимулирует предпринимательскую деятельность. Стратегічний маркетинг це чинник економічної незалежності, адже він створює систему, яка виявляє незадоволені потреби і розвиває відповідно адаптовані товари. Він зосереджений на інвестиціях та виробництві, передбачених для цієї мети, бере до уваги різноманітність потреб за допомогою сегментації ринку; впроваджує інновації та стимулює підприємницьку діяльність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11314 |
Розташовується у зібраннях: | Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ1) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Репозитарій Попов МЕВ 6-3.pdf | 163,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.