Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11321
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПерець Н. О.-
dc.contributor.authorПерец Н. А.-
dc.contributor.authorPerez N. O.-
dc.date.accessioned2016-04-14T10:46:17Z-
dc.date.available2016-04-14T10:46:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПерець Н.О. Управління розробкою та реалізацією міжнародної маркетингової програми підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Н.О. Перець. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11321-
dc.description.abstractПредметом дослідження є теоретичні засади управління формуванням та реалізацією маркетингової програми підприємства на зовнішньому ринку, методичні підходи до визначення ефективності міжнародної маркетингової програми підприємства та її бюджетування. Метою магістерської дипломної роботи є визначення особливостей розробки та реалізації міжнародної маркетингової програми підприємства на та розробка заходів з удосконалення маркетингової програми ДНВП «Об’єднання Комунар» на зовнішньому ринку.en_US
dc.description.abstractПредметом исследования являются теоретические основы управления формированием и реализацией маркетинговой программы предприятия на внешнем рынке, методические подходы к определению эффективности международной маркетинговой программы предприятия и ее бюджетирования. Целью магистерской дипломной работы является определение особенностей разработки и реализации международной маркетинговой программы предприятия на и разработка мероприятий по совершенствованию маркетинговой программы ГНПП «Объединение Коммунар» на внешнем рынке.en_US
dc.description.abstractThe subject of research is the theoretical basis of management formation and implementation of marketing programs on the international market, methodical approach to determining the effectiveness of international marketing program of the company and its budgeting. The purpose of the master diploma is to determine the characteristics of the development and implementation of international marketing programs and to develop the measures for improving the marketing program GSPE "Kommunar" on the international market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингова програмаen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectмаркетинг міксen_US
dc.subjectмаркетинг менеджментen_US
dc.subjectміжнародний ринокen_US
dc.subjectекономічний та фінансовий аналізen_US
dc.subjectмаркетинговая программаen_US
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьen_US
dc.subjectмаркетинг миксen_US
dc.subjectмаркетинг менеджментen_US
dc.subjectмеждународный рынокen_US
dc.subjectэкономический и финансовый анализen_US
dc.subjectmarketing programen_US
dc.subjectforeign tradeen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectinternational marketen_US
dc.subjecteconomic and financial analysisen_US
dc.titleУправління розробкою та реалізацією міжнародної маркетингової програми підприємстваen_US
dc.title.alternativeУправление разработкой и реализацией международной маркетинговой программы предприятияen_US
dc.title.alternativeManagement of company’s international marketing programs development and implementationen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Перець Н.О..pdf141,2 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.