Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11321
Title: Управління розробкою та реалізацією міжнародної маркетингової програми підприємства
Other Titles: Управление разработкой и реализацией международной маркетинговой программы предприятия
Management of company’s international marketing programs development and implementation
Authors: Перець Н. О.
Перец Н. А.
Perez N. O.
Keywords: маркетингова програма
зовнішньоекономічна діяльність
маркетинг мікс
маркетинг менеджмент
міжнародний ринок
економічний та фінансовий аналіз
маркетинговая программа
внешнеэкономическая деятельность
маркетинг микс
маркетинг менеджмент
международный рынок
экономический и финансовый анализ
marketing program
foreign trade
marketing mix
marketing management
international market
economic and financial analysis
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Перець Н.О. Управління розробкою та реалізацією міжнародної маркетингової програми підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Н.О. Перець. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Abstract: Предметом дослідження є теоретичні засади управління формуванням та реалізацією маркетингової програми підприємства на зовнішньому ринку, методичні підходи до визначення ефективності міжнародної маркетингової програми підприємства та її бюджетування. Метою магістерської дипломної роботи є визначення особливостей розробки та реалізації міжнародної маркетингової програми підприємства на та розробка заходів з удосконалення маркетингової програми ДНВП «Об’єднання Комунар» на зовнішньому ринку.
Предметом исследования являются теоретические основы управления формированием и реализацией маркетинговой программы предприятия на внешнем рынке, методические подходы к определению эффективности международной маркетинговой программы предприятия и ее бюджетирования. Целью магистерской дипломной работы является определение особенностей разработки и реализации международной маркетинговой программы предприятия на и разработка мероприятий по совершенствованию маркетинговой программы ГНПП «Объединение Коммунар» на внешнем рынке.
The subject of research is the theoretical basis of management formation and implementation of marketing programs on the international market, methodical approach to determining the effectiveness of international marketing program of the company and its budgeting. The purpose of the master diploma is to determine the characteristics of the development and implementation of international marketing programs and to develop the measures for improving the marketing program GSPE "Kommunar" on the international market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11321
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перець Н.О..pdf141,2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.