Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11326
Назва: Управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Інші назви: Управление выбором новых рынков во внешнеэкономической деятельности предприятия
Management in the selection of new markets in the foreign economic activity of the enterprise
Автори: Лопатіна К. А.
Лопатина Е. А.
Lopatina K. A.
Теми: ринок
зовнішньоекономічна діяльність підприємства
управління вибором нових ринків
маркетингова діяльність підприємства
оцінка привабливості ринку
рынок
внешнеэкономическая деятельность предприятия
управление выбором новых рынков
маркетинговая деятельность предприятия
оценка привлекательности рынка
market
foreign economic activity of the enterprise
the management of choice for new markets
the marketing activities of the company
market attractiveness assessment
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Лопатіна К.А. Управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / К.А. Лопатіна.- Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Короткий огляд (реферат): In the Master's thesis is systemized the algorithm of the research and the enter to the new foreign markets, articulated the essence of the concept of «new market», and are developed the proposals for the selection of new markets for the Public Joint Stock Company «Plant «Yuzhkabel». The subject of the research of the thesis master's degree work is a mechanism for controlling the selection of new markets in foreign economic activity Public Joint Stock Company «Plant «Yuzhkabel».
В дипломной магистерской работе систематизирован алгоритм поиска и выхода на новые внешние рынки, сформулирована сущность понятия «новый рынок», а также разработаны предложения по выбору новых рынков для Публичного акционерного общества «Завод« Южкабель». Предметом исследования дипломной магистерской работы является механизм управления выбором новых рынков во внешнеэкономической деятельности Публичного акционерного общества «Завод« Южкабель».
У дипломній магістерській роботі систематизовано алгоритм пошуку та виходу на нові зовнішні ринки, сформульовано сутність поняття «новий ринок», а також розроблено пропозиції щодо вибору нових ринків для Публічного акціонерного товариства «Завод «Південкабель». Предметом дослідження дипломної магістерської роботи є механізм управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності Публічного акціонерного товариства «Завод «Південкабель».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11326
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій Лопатіна К.А..pdf144,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.