Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11335
Назва: Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Інші назви: Маркетинговый анализ внешних рынков в экспортной деятельности предприятия
Foreign marketing analysis of the export activity of the enterprise
Автори: Коробко О. Р.
Korobko O. R.
Теми: Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків
аналіз фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності
маркетинговый анализ
анализ финансово-экономической и внешнеэкономической деятельности
marketing analysis
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Коробко О. Р. Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка»/ О. Р. Коробко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі було розглянуто теоретичні основи проведення маркетингового аналізу на зовнішніх ринках, проведено аналіз фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Завод «Південкабель»; маркетинговий аналіз потенційних ринків збуту, а також розроблено рекомендації з підвищення ефективності міжнародних маркетингових комунікацій підприємства.
В дипломной работе были рассмотрены теоретические основы проведения маркетингового анализа на внешних рынках, проведен анализ финансово-экономической и внешнеэкономической деятельности ЗАО «Завод «Южкабель»; маркетинговый анализ потенциальных рынков сбыта, а также разработаны рекомендации по повышению эффективности международных маркетинговых коммуникаций предприятия.
The theoretical foundations of marketing analysis on foreign markets have been considered in diploma work, the financial, economic and foreign trade condition of the PJSC "Plant "Juzhkabel" have been analyzed. Marketing analysis of potential markets has been conducted. In addition, recommendations of increasing the enterprise’s international marketing communications efficiency have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11335
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробко О.Р..pdf187,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.