Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1168
Title: ФОРМИРОВАНИЕ ЭФФЕКТИВНОГО БИЗНЕСА (НА ПРИМЕРЕ EVENT-АГЕНТСТВА)
Authors: Гахова В. С.
Keywords: корпоративный имидж
Мастер-план
репутация корпорации
бренд
принципы
стандарты
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Гахова В. С. Формирование эффективного бизнеса (на примере EVENT-АГЕНТСТВА) / В. С. Гахова // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 151-154
Abstract: Рассмотрены аспекты формирования имиджа предприятия на примере event-агентства Happiness. Разработаны принципы, положение о цели создания компании, корпоративная философия, которыми нужно руководствоваться для создания и сохранения положитель¬ного имиджа.
The image formation aspects are considered on the example of Happines event-agency. The principles and regulations of the company's inception goal, corporate philosophy, by which we should be guided to create and maintain a positive image have been worked out.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.