Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1201
Название: ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Скрипник К. І.
Ключевые слова: персонал
маркетинг персоналу
кадрова політика
система маркетингу персоналу
імідж роботодавця
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Скрипник К. І. Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві / К. І. Скрипник // Управління розвитком. - 2012. - №10. - С. 15 - 17
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто формування системи маркетингу персоналу на підприємстві. Розроблено алгоритм послідовності етапів формування системи маркетингу персоналу. Розглянуто послідовність дослідження персоналу.
The article deals with the formation of marketing staff at an enterprise. The algorithm sequence of steps of forming a system of marketing personnel has been wirked out. We consider the sequence of personnel research.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1201
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.