Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1201
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСкрипник К. І.-
dc.date.accessioned2012-11-28T13:05:55Z-
dc.date.available2012-11-28T13:05:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСкрипник К. І. Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві / К. І. Скрипник // Управління розвитком. - 2012. - №10. - С. 15 - 17en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1201-
dc.description.abstractРозглянуто формування системи маркетингу персоналу на підприємстві. Розроблено алгоритм послідовності етапів формування системи маркетингу персоналу. Розглянуто послідовність дослідження персоналу.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the formation of marketing staff at an enterprise. The algorithm sequence of steps of forming a system of marketing personnel has been wirked out. We consider the sequence of personnel research.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectмаркетинг персоналуen_US
dc.subjectкадрова політикаen_US
dc.subjectсистема маркетингу персоналуen_US
dc.subjectімідж роботодавцяen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 005.95:005.33en_US
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.