Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1201
Title: ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Скрипник К. І.
Keywords: персонал
маркетинг персоналу
кадрова політика
система маркетингу персоналу
імідж роботодавця
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Скрипник К. І. Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві / К. І. Скрипник // Управління розвитком. - 2012. - №10. - С. 15 - 17
Abstract: Розглянуто формування системи маркетингу персоналу на підприємстві. Розроблено алгоритм послідовності етапів формування системи маркетингу персоналу. Розглянуто послідовність дослідження персоналу.
The article deals with the formation of marketing staff at an enterprise. The algorithm sequence of steps of forming a system of marketing personnel has been wirked out. We consider the sequence of personnel research.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1201
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.