Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1201
Назва: ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Скрипник К. І.
Теми: персонал
маркетинг персоналу
кадрова політика
система маркетингу персоналу
імідж роботодавця
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Скрипник К. І. Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві / К. І. Скрипник // Управління розвитком. - 2012. - №10. - С. 15 - 17
Короткий огляд (реферат): Розглянуто формування системи маркетингу персоналу на підприємстві. Розроблено алгоритм послідовності етапів формування системи маркетингу персоналу. Розглянуто послідовність дослідження персоналу.
The article deals with the formation of marketing staff at an enterprise. The algorithm sequence of steps of forming a system of marketing personnel has been wirked out. We consider the sequence of personnel research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1201
Розташовується у зібраннях:№10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.