Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12092
Назва: Моніторинг у вищому навчальному закладі як інформаційно-аналітична система
Автори: Азізова К. М.
Теми: моніторинг
вищий навчальний заклад
збір
аналіз
обробка
спостереження
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Азізова К. М. Моніторинг у вищому навчальному закладі як інформаційно-аналітична система / К. М. Азізова // Теорія і методика професійної освіти. – 2015. – № 7. – С. 3-14.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність та зміст поняття моніторингу як інформаційно-аналітичної системи у вищому навчальному закладі, надано теоретичний аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців щодо функціональних елементів моніторингу. Доведено, що до функціональних елементів моніторингу відносяться спостереження, збір, аналіз, обробка інформації про стан об’єктів моніторингу. Також у статті виокремлено шість об’єктів моніторингу у вищому навчальному закладі, а саме, навчальні програми, результати навчання студентів, якість викладання, наявні навчальних ресурси, інформаційні системи, публічність інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12092
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Азізова К.М._БС_стаття_3.pdf379,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.