Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12152
Назва: Вирішення проблем розвитку клієнтських відносин з банками на основі аналізу результатів маркетингових досліджень стану кон’юнктури регіонального ринку
Автори: Колодізєв О. М.
Теми: маркетингова стратегія
комунікація із споживачами
технології обслуговування клієнтів
Дата публікації: 2016
Видавництво: ПП Щербатих О.В.
Бібліографічний опис: Колодізєв О. М. Вирішення проблем розвитку клієнтських відносин з банками на основі аналізу результатів маркетингових досліджень стану кон’юнктури регіонального ринку / О. М. Колодізєв // Проблеми та перспективи розвитку регіональної економіки / Тези доповідей на ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. аспірантів, молодих учених та науковців, 21 квітня 2016 рік / За заг. ред. П. І. Сокуренка. – Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2016. – С. 92 – 94.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми зниження рівня ділової активності вітчизняних банків. Узагальнено думки науковців щодо необхідності удосконалення існуючих підходів до формування маркетингової стратегії банків. Обгрунтовано доцільність переорієнтації банків на формування клієнтоорієнтованих стратегій як основи стабільної системи комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12152
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колодізєв О.М.БС_тези2.pdf202,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.