Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12210
Назва: Формування позитивного іміджу страхової галузі
Автори: Временко Л. В.
Корват О. В.
Теми: імідж
репутація
страхова галузь
напрями формування іміджу
зони відповідальності за імідж
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Временко Л. В. Формування позитивного іміджу страхової галузі / Л. В. Временко, О. В. Корват // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр.. – Спец. вип. Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації. – К. : КНЕУ, 2012. – С. 49 - 56.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність проблеми формування іміджу страхової галузі України. Встановлено вплив репутації та іміджу на розвиток страхового ринку. Запропоновано напрями формування іміджу страхової галузі відповідно до зон відповідальності регуляторів та страховиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12210
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корват КНЕУ-2012.pdf2,25 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.