Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12234
Title: | Особливості професійного розвитку керівників загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів |
Authors: | Деменко О. І. |
Keywords: | керівник загальноосвітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад акмеологія андрагогіка неперервне навчання навчання упродовж життя |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Деменко О. І. Особливості професійного розвитку керівників загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів / О. І. Деменко // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. Інститут інноваційних технологій змісту освіти МОН України. – К., 2015. – Вип. 86. – Ч. 2. – С. 47-52. |
Abstract: | У роботі подані результати аналізу щодо виокремлення особливостей професійного розвитку керівників загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів у сучасних умовах. Виявлено основні підходи до професійного розвитку керівників ЗНЗ та ДНЗ, серед яких є акмеологічний, що досліджує процес досягнення людиною вершин її творчості, професіоналізму, андрагогічний (у якому метод аналізу досвіду є основним), технологічний базис нових інформаційних технологій, який дозволяє реалізувати головні переваги нової освітньої системи навчання впродовж всього життя. Проаналізовано основні показники професійного зростання керівників. Доведено, що керівники також повинні мати навички критичної рефлексії, яка є інструментом для мислення та вирішення професійних проблем. Показані результати навчання керівників загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів на магістерській програмі у Харківських вишах. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12234 |
Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.pdf | 371,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.