Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12237
Назва: Проблеми впровадження інтернет-методологій у освітній простір
Інші назви: Проблемы внедрения интернет-методологи в образовательный пространство
Implementation issues internet methodologies in the educational space
Автори: Пушкар О. І.
Климнюк В. Є.
Пушкарь А. И.
Климнюк В. Е.
Pushkar O. I.
Klymniuk V. Y.
Теми: освітній простір
компетентністний підхід
Blended Learning
педагогічний дизайн
образовательное пространство
, компетентностный подход
педагогический дизайн
educational space
competence approach
pedagogical design
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Пушкар О. І. Проблеми впровадження інтернет-методологій у освітній простір / О. І Пушкарь // Тези доповідей VIII міжнародної НПК "Проблеми та перспективи розвитку ІТ-індустрії" 28-29.04.16, С. 76
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається особливості сучасного етапу розвитку освіти в умовах глобального Інтернету та з широким поширенням порівняно дешевих мобільних пристроїв. Розглянуто педагогічний дизайн, як сценарій інтерактивності взаємодії між студентом та вмістом навчальної дисципліни, основу якого складає шестикомпонентна модель компетентностей і дидактичні засоби мультимедійних навчальних комплексів. Запропоновано нові набори інтерактивних інструментів, які відповідали би стилям навчання всіх студентів.
В работе рассматривается особенности современного этапа развития образования в условиях глобального Интернета и с широким распространением сравнительно дешевых мобильных устройств. Рассмотрен педагогический дизайн, как сценарий интерактивности взаимодействия между студентом и содержанием учебной дисциплины, основу которого составляет шестикомпонентная модель компетенций и дидактические средства мультимедийных учебных комплексов. Предложены новые наборы интерактивных инструментов, которые отвечали бы стилям обучения всех студентов.
The article considers the peculiarities of the current stage of development of education in the global Internet and the widespread relatively cheap mobile devices. Considered pedagogical design, the script online interaction between the student and the content of the discipline, which is based on six-component model of competence and didactic means of multimedia educational complexes. New sets of interactive tools that would meet the learning styles of all students are offer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12237
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья 2016 ХУПС_1_Климнюк_Пушкарь.pdf330,92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.