Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12245| Title: | Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови | 
| Authors: | Фоміна С. Б. | 
| Keywords: | саморозвиток особистості комунікативна компетентність комунікативно-діяльнісний підхід мотивація іноземна мова  | 
| Issue Date: | 2015 | 
| Citation: | Фоміна С. Б. Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / С. Б. Фоміна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип.19 (2 - 2015). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2015. – С. 163 – 167. | 
| Abstract: | Стаття присвячена актуальній проблемі – формуванню саморозвитку студента у процесі вивченні іноземної мови. Визначаються оптимальні шляхи включення студента в освітній простір. Представлено як теоретичне, так і практичне обґрунтування необхідності та важливості розвитку комунікативної компетентності за допомогою вивчення іноземної мови у процесі саморозвитку. | 
| URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12245 | 
| Appears in Collections: | Статті (ПІФП) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Фомина статья ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ФОРМУВАННЯ САМОРОЗВИТКУ.pdf | 110,23 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open  | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
