Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12245
Title: Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови
Authors: Фоміна С. Б.
Keywords: саморозвиток особистості
комунікативна компетентність
комунікативно-діяльнісний підхід
мотивація
іноземна мова
Issue Date: 2015
Citation: Фоміна С. Б. Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / С. Б. Фоміна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип.19 (2 - 2015). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2015. – С. 163 – 167.
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі – формуванню саморозвитку студента у процесі вивченні іноземної мови. Визначаються оптимальні шляхи включення студента в освітній простір. Представлено як теоретичне, так і практичне обґрунтування необхідності та важливості розвитку комунікативної компетентності за допомогою вивчення іноземної мови у процесі саморозвитку.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12245
Appears in Collections:Статті (ПІФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.