Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12245
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФоміна С. Б.-
dc.date.accessioned2016-06-06T07:14:37Z-
dc.date.available2016-06-06T07:14:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФоміна С. Б. Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / С. Б. Фоміна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип.19 (2 - 2015). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2015. – С. 163 – 167.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12245-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі – формуванню саморозвитку студента у процесі вивченні іноземної мови. Визначаються оптимальні шляхи включення студента в освітній простір. Представлено як теоретичне, так і практичне обґрунтування необхідності та важливості розвитку комунікативної компетентності за допомогою вивчення іноземної мови у процесі саморозвитку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectсаморозвиток особистостіen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхідen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.titleОсновні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фомина статья ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ФОРМУВАННЯ САМОРОЗВИТКУ.pdf110,23 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.