Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12245
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоміна С. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-06T07:14:37Z | - |
dc.date.available | 2016-06-06T07:14:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Фоміна С. Б. Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / С. Б. Фоміна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип.19 (2 - 2015). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2015. – С. 163 – 167. | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12245 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі – формуванню саморозвитку студента у процесі вивченні іноземної мови. Визначаються оптимальні шляхи включення студента в освітній простір. Представлено як теоретичне, так і практичне обґрунтування необхідності та важливості розвитку комунікативної компетентності за допомогою вивчення іноземної мови у процесі саморозвитку. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | саморозвиток особистості | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативно-діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.title | Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фомина статья ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ФОРМУВАННЯ САМОРОЗВИТКУ.pdf | 110,23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.