Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12245
Назва: | Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови |
Автори: | Фоміна С. Б. |
Теми: | саморозвиток особистості комунікативна компетентність комунікативно-діяльнісний підхід мотивація іноземна мова |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Фоміна С. Б. Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / С. Б. Фоміна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип.19 (2 - 2015). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2015. – С. 163 – 167. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі – формуванню саморозвитку студента у процесі вивченні іноземної мови. Визначаються оптимальні шляхи включення студента в освітній простір. Представлено як теоретичне, так і практичне обґрунтування необхідності та важливості розвитку комунікативної компетентності за допомогою вивчення іноземної мови у процесі саморозвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12245 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фомина статья ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ФОРМУВАННЯ САМОРОЗВИТКУ.pdf | 110,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.