Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12245
Назва: Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови
Автори: Фоміна С. Б.
Теми: саморозвиток особистості
комунікативна компетентність
комунікативно-діяльнісний підхід
мотивація
іноземна мова
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Фоміна С. Б. Основні критерії формування саморозвитку студента ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / С. Б. Фоміна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип.19 (2 - 2015). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2015. – С. 163 – 167.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі – формуванню саморозвитку студента у процесі вивченні іноземної мови. Визначаються оптимальні шляхи включення студента в освітній простір. Представлено як теоретичне, так і практичне обґрунтування необхідності та важливості розвитку комунікативної компетентності за допомогою вивчення іноземної мови у процесі саморозвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12245
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фомина статья ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ФОРМУВАННЯ САМОРОЗВИТКУ.pdf110,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.