Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12313
Назва: Методологічні основи проектування моделі педагогічної системи підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурної професійної взаємодії
Автори: Петренко В. О.
Теми: міжкультурна професійна взаємодія
менеджер
модель педагогічної системи підготовки
методологічні основи
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Петренко В. О. Методологічні основи проектування моделі педагогічної системи підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурної професійної взаємодії. / В. О. Петренко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка . Вип. 137/ Чернігівський національний педагогічний у ніверситет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко – Чернігів: ЧНПУ, 2016. – С.141-145.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано методологічні основи моделі педагогічної системи підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурної професійної взаємодії. Визначено філософський, загальнонауковий, конкретно-науковий і технологічний рівні дослідження проблеми, а також висвітлено основні підходи, принципи реалізації мети педагогічної системи – підготовки майбутніх менеджерів. З’ясовано основні теорії реалізації моделі, а саме, концепція проблемного навчання (M. D. Merrill); теорія поетапного засвоєння професійних знань і формування наукових понять (П. Гальперін Н. Тализіна), а також модель спільної продуктивної творчої діяльності (В. Ляудіс).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12313
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.