Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 421-430 из 500.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Factors influencing consumer behaviour in retailOmarov E. Sh.; Омаров Е. Ш.; Омаров Э. Ш.
2019Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing techniqueOmarov E. Sh.; Sandal Jan-U.; Омаров Е. Ш.; Сандал Ж.-Ю.; Омаров Э. Ш.; Сандал Ж.-Ю.
2020Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyersOmarov E. Sh.
2017Систематизація інструментів торгівельних війн та прихованого протекціонізмуСерпухов М. Ю.; Мазоренко О. В.; Serpukhov M. I.; Mazorenko O. V.
2017Визначення ринків збуту та умов експорту української продукції до країн ЄСМазоренко О. В.; Серпухов М. Ю.; Mazorenko O. V.; Serpukhov M. I.
2014Особливості інформаційного управління та інформаційних процесів на промисловому підприємствіЩербак А. М.; Shcherbak A. M.
2016Сценарний підхід в формуванні інформаційних процесів управління промисловим підприємствомЩербак А. М.; Shcherbak A. M.
2018Інформаційна система як середовище формування та реалізації інформаційних процесів підприємстваЩербак А. М.; Shcherbak A. M.
2019Методи оцінки ефективності систем управління взаємовідносинамиПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкар А. И.; Pushkar O. I.; Andriushchenko T. Y.
2019Формалізація поняття «партнерські відносини» видавничо-поліграфічних підприємствПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкарь А. И.; Pushkar O. I.; Andriushchenko T. Y.