Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13055
Назва: Методические рекомендации к выполнению практических работ по учебной дисциплине “Товароведение” для иностранных студентов направления подготовки "Маркетинг" всех форм обучения
Інші назви: Методичні рекомендації до виконання практичних робіт по учбовій дисципліні ''Товароведеніє" для іноземних студентів напряму підготовки "Маркетінг" всіх форм вчення
Methodical recommendations to implementation of practical works on educational discipline “Merchandizing” for the foreign students of direction of preparation "Marketing" of all forms of teaching
Автори: Савченко Н. Ф.
Савченко М. Ф.
Savchenko M. F.
Теми: нормативная документация
маркировка товаров
нормативна документація
маркіровка товарів
normative document
marking of products
Дата публікації: 2011
Видавництво: ХНЭУ
Бібліографічний опис: Методические рекомендации к выполнению практических работ по учебной дисциплине “Товароведение” для иностранных студентов направления подготовки "Маркетинг" всех форм обучения / сост. Η. Ф. Савченко. - X.: ХНЭУ, 2011. - 96 с.
Короткий огляд (реферат): Приведены практические работы, которые позволят приобрести необходимые навыки для оценки и исследования вопросов формирования потребительских свойств товаров, а также освоить подходы для целенаправленного управления не только ассортиментом, но и сложными процессами товародвижения и реализации товаров производственно-технического назначения и средств потребления. Рекомендовано для иностранных студентов направления подготовки "Маркетинг" всех форм обучения.
Приведені практичні роботи, які дозволять набути необхідних навичок для оцінки і дослідження питань формування споживчих властивостей товарів, а також освоїти підходи для цілеспрямованого управління не лише асортиментом, але і складними процесами руху товару і реалізації товарів виробничо-технічного призначення і засобів вжитку. Рекомендовано для іноземних студентів напряму підготовки "Маркетинг" всіх форм вчення.
Practical works which will allow to purchase necessary skills for an estimation and research of questions of forming of consumer properties of commodities are resulted, and also to master approaches for a purposeful management not only an assortment but also difficult processes of merchandizing and realization of commodities of the productive-technical setting and facilities of consumption. "Marketing" of all forms of teaching is recommended for the foreign students of direction of preparation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13055
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М7.pdf156,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.