Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1308
Назва: Технологія маркетингової діяльності
Автори: Шевченко К. О.
Теми: цільовий ринок
життєвий цикл продукту
комплекс маркетингу
сегментація ринку
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Шевченко К. О. Технологія маркетингової діяльності / К. О. Шевченко // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 45 - 46
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методологію розробки програми з маркетингу, а саме: обґрунтований вибір максимально привабливих ринків, технології, номенклатури виробів і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку та рентабельності виробництва
The methodology of developing a program of marketing – based selection of the most attractive markets, technology, product range and determination of the need for financial, material and human resources to achieve planned levels of profit and profitability have been considered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1308
Розташовується у зібраннях:№11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко К. О. Технологія маркетингової діяльності.pdf346,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.