Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13115
Название: Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром
Авторы: Шталь Т. В.
Литвиненко В. С.
Ключевые слова: стратегія
новий товар
зовнішній ринок
фактор
реалізація
формування
компанія
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром / Т. В. Шталь, В. С. Литвиненко // Материали за 12-а международна научна практична конференция «Настоящи изследования и развитие», 12-15-ти януари, 2016. – София : «Бял ГРАД БГ», 2016. – С. 32-33.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті основні теоретичні підходи щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром, а також визначені фактори ефективної її реалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13115
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Шталь Литвиненко.pdf776,41 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.