Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13115
Назва: Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром
Автори: Шталь Т. В.
Литвиненко В. С.
Теми: стратегія
новий товар
зовнішній ринок
фактор
реалізація
формування
компанія
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром / Т. В. Шталь, В. С. Литвиненко // Материали за 12-а международна научна практична конференция «Настоящи изследования и развитие», 12-15-ти януари, 2016. – София : «Бял ГРАД БГ», 2016. – С. 32-33.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті основні теоретичні підходи щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром, а також визначені фактори ефективної її реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13115
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Шталь Литвиненко.pdf776,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.