Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13115
Title: Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром
Authors: Шталь Т. В.
Литвиненко В. С.
Keywords: стратегія
новий товар
зовнішній ринок
фактор
реалізація
формування
компанія
Issue Date: 2016
Citation: Шталь Т. В. Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром / Т. В. Шталь, В. С. Литвиненко // Материали за 12-а международна научна практична конференция «Настоящи изследования и развитие», 12-15-ти януари, 2016. – София : «Бял ГРАД БГ», 2016. – С. 32-33.
Abstract: В статті розглянуті основні теоретичні підходи щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром, а також визначені фактори ефективної її реалізації.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13115
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Шталь Литвиненко.pdf776,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.