Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13145
Title: Поняття конкурентоспроможності: в пошуках універсальності
Other Titles: Понятие конкурентоспособности: в поисках универсальности
The concept of competitiveness: in search of universality
Authors: Котлик А. В.
Kotlyk A. V.
Keywords: конкурентоспроможність
конкуренція
стейкхолдери
вибір
конкурентоспособность
конкуренция
стейкхолдеры
выбор
competitiveness
competition
stakeholders
choice
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во «НТМТ»
Citation: Котлик А. В. Поняття конкурентоспроможності: в пошуках універсальності / А. В. Котлик // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., м. Харків, 24 – 25 березня 2016 року. – Х.: Вид-во «НТМТ», 2016. – С. 106 – 108.
Abstract: This paper attempts to find a universal definition of competitiveness as the property of a wide range of objects: from the product, individual employee or technology to a country or regional association.
В этой работе сделана попытка найти универсальное определение конкурентоспособности как свойства широкого круга объектов от товара, отдельного сотрудника или технологии до страны или регионального объединения.
В цій роботі зроблено спробу віднайти універсальне визначення конкурентоспроможності як властивості широкого кола об’єктів: від товару, окремого співробітника або технології до країни або регіонального об’єднання.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13145
Appears in Collections:Статті (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.