Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13409
Назва: Мультимедійне видавництво : навчальний посібник для студентів спеціальності "Технології електронних мультимедійних видань"
Інші назви: Мультимедийное издательство : учебное пособие для студентов специальности "Технологии электронных мультимедийных изданий"
Multimedia Publishing : textbook for students of speciality "Technologies of Electronic Multimedia Editions"
Автори: Пушкар О. І.
Завгородня О. С.
Пушкарь А. И.
Завгородняя О. С.
Pushkar O. I.
Zavgorodnia O.
Теми: мультимедійне видавництво
мультимедійні видання
контент
мультимедийное издательство
мультимедийное издание
multimedia publishing house
multimedia edition
content
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Пушкар О. І. Мультимедійне видавництво : навчальний посібник для студентів спеціальності "Технології електронних мультимедійних видань" / О. І. Пушкар, О. С. Завгородня. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 204 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): All aspects of multimedia publishing house functioning are described: organization, team compiling, budget calculation, project management, software choice, evaluation of results. Emphasis is placed on planning, designing, content-making, prototyping, programming, testing, publishing, optimization, promotion and support of multimedia editions. Recommended for students of speciality "Technologies of Electronic Multimedia Editions".
Рассмотрены все аспекты функционирования мультимедийных издательств: организация, формирование команды, расчет сметы, управление проектами, выбор инструментальных средств, оценка результатов. Отражены основные работы по планированию, проектированию, наполнению контентом, дизайну и программированию, тестированию, публикации, оптимизации, продвижению и сопровождению мультимедийных изданий. Рекомендовано для студентов специальности "Технологии электронных мультимедийных изданий".
Розглянуто всі аспекти функціонування мультимедійних видавництв: організацію, формування команди, розрахунок кошторису, управління проектами, вибір інструментальних засобів, оцінювання результатів. Відображено основні роботи з планування, проектування, наповнення контентом, дизайну та програмування, тестування, публікації, оптимізації, просування та супроводу мультимедійних видань. Рекомендовано для студентів спеціальності "Технології електронних мультимедійних видань".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13409
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015 Пушкар О І, Завгородня О С.pdf6,68 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.