Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13603
Title: Концепція мовної освіти іноземних студентів у ВНЗ: компетентнісний підхід
Other Titles: Концепция языкового образования иностранных студентов в вузах: компетентностный подход
The conception of the language education of foreign students in the high school: the competence approach
Authors: Черемська О. С.
Черемская О. С.
Cheremska O. S.
Жовтобрюх В. Ф.
Zhovtobriukh V. F.
Keywords: концепція мовної освіти
мовна підготовка іноземних громадян
етапи та рівні мовного навчання
загальні та спеціальні компетентності
навчальні дисципліни
концепция языкового образования
языковая подготовка иностранных граждан
этапы и уровни языкового обучения
общие и специальные компетентности
учебные дисциплины
the conception of language education
language preparation of foreign citizens
stages and levels of the language education
generic and special competencies
academic disciplines
Issue Date: 2016
Publisher: Видавець Іванченко І. С.
Citation: Черемська О. С. Концепція мовної освіти іноземних студентів у ВНЗ: компетентнісний підхід / О. С. Черемська, В. Ф. Жовтобрюх // Матеріали V Міжнародної наукової конференції «Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії»: збірник статей / За заг. ред. канд. філол. наук, проф. О.С. Черемської, д-ра філософ. наук, проф. О.М. Кузя. – Х.: Видавець Іванченко І. С., 2016. – С. 351 – 361.
Abstract: У статті представлено концепцію мовної освіти іноземних студентів в Україні. Висловлено міркування щодо її змісту та структури: рекомендовано запровадження двох рівнів мовного навчання іноземних громадян – базового та професійно орієнтованого. Акцентовано увагу на необхідності досягнення відповідного комплексу компетентностей як показника якості опанування мови на кожному рівні та етапі мовного начання
В статье представлена концепция языкового образования иностранных студентов в Украине. Высказано соображение относительно ее содержания и структуры: рекомендовано введение двух уровней языкового обучения иностранных граждан - базового и профессионально ориентированного. Акцентировано внимание на необходимости достижения соответствующего комплекса компетенций как показателя качества освоения языка на каждом уровне и этапе языкового обучения
The article presents the concept of foreign students’ language education in Ukraine. The ideas expressed concern its content and structure: it has been recommended to introduce two levels of the language learning for foreign students, the basic and professionally oriented ones. The attention is concentrated on necessity to achieve the respective complex of competencies as an indicator of quality of language mastering at every level and stage of language learning
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13603
Appears in Collections:Статті (УМПІГ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черемська_Концепція.PDF417,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.