Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13793
Title: Logistics customer service as a source of competitive advantage
Other Titles: Логістичне обслуговування клієнтів як джерело конкурентної переваги
Логистическое обслуживание клиентов как источник конкурентного преимущества
Authors: Mazorenko O. V.
Мазоренко О. В.
Keywords: logistics
customer service
competitive advantage
customer satisfaction
логістика
обслуговування клієнтів
конкурентна перевага
задоволеність клієнтів
логистика
обслуживание клиентов
конкурентное преимущество
удовлетворенность клиентов
Issue Date: 2015
Citation: Mazorenko O. V. Logistics customer service as a source of competitive advantage / O. V. Mazorenko // Economics, Management, Law: Problems and Prospects: Collection of scientific articles. – Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2015. – P. 289 – 291.
Abstract: Статья посвящена аспектам создания конкурентных преимуществ и развития за счет поддержки высокого уровня логистического обслуживания клиентов. Дано определение логистического обслуживания клиентов; идентифицируется его роль в удовлетворении клиента. Выделены основные элементы обслуживания клиентов. В результате теоретического анализа предложено соотношение между логистическим обслуживанием клиентов, удовлетворенности клиентов и конкурентными преимуществами компании.
Стаття присвячена аспектам створення конкурентних переваг і розвитку за рахунок підтримки високого рівня логістичного обслуговування клієнтів. Дано визначення логістичного обслуговування клієнтів; ідентифікується його роль в задоволенні клієнта. Виділено основні елементи обслуговування клієнтів. В результаті теоретичного аналізу запропоновано співвідношення між логістичним обслуговуванням клієнтів, задоволеністю клієнтів і конкурентними перевагами компанії.
The article is devoted to the aspects of competitive advantages creation and development through supporting a high level of logistics customer service. The definition of logistics customer service is given; its role in customer satisfaction is identified. Key elements of customer service are distinguished. As a result of theoretical analysis the relationship between logistics customer service, customer satisfaction and competitive advantages of a company is determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13793
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MAZORE~1.PDF92,72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.