Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 101-110 из 2325.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Роль маркетингових досліджень в економіціСамойлова М. О.; Самойлова М. А.; Samoilova M. A.
2016Оцінка вартості розробки технологій електронного бізнесу на підприємствіПушкар О. І.; Вільхівська О. В.; Пушкарь А. И.; Вильхивская О. В.; Pushkar O. I.; Vilkhivska O. V.
2017Дистанційна освіта в УкраїніЛеонова О. Ю.; Леонова Е. Ю.; Leonova E. Y.
2015Моделювання виявлення проблемних ситуацій у виробничій діяльності поліграфічних підприємствБондар І. О.; Бондарь И. А.; Bondar I. O.
2014Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potentialPotrashkova L. V.; Потрашкова Л. В.
2017Архитектура процессов клиентской части WEB-приложенийМолчанов В. П.; Molchanov V. P.
2017Моделі колірної семіотики для окремих кольорівСисоєва Ю. А.; Сысоева Ю. А.; Sysoyeva Yu. A.
2015Оцінка маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попитуПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Створення інтерактивних медіа" для студентів спеціальності 8.05150102 "Технології електронних мультимедійних видань" денної форми навчанняЄвсєєв О. С.; Евсеев А. С.; Yevsyeyev O.
2017Формалізація знань про процеси підготовки вихідних даних при тестуванніЗатхей В. А.; Тесленко О. В.; Затхей В. А.; Тесленко О. В.; Zathey V. A.; Teslenko O. V.