Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 2831 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Моделирование налоговой стратегии малых предприятийЯстребова А. С.; Ястребова Г. С.; Yastrebova G. S.
2012Робоча програма навчальної дисципліни «Основи об'єктно-орієнтованого програмування» для студентів напряму підготовки 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа" всіх форм навчанняБраткевич В. В.; Bratkevich V. V.
2019Аналіз методів і способів формування компетентностей та їх оцінка з дисципліни «Інформатика»Вільхівська О. В.
2022Оцінка інформативності індикаторів стану та тенденцій розвитку епідемії від COVID-19Альохін О. Б.; Брутман А. Б.; Грабовий О. М.; Шабельник Т. В.
2022Development of an information support methodology for quality assessment of the prepress processHrabovskyi Y.; Minukhin S.; Brynza N.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Системи підтримки прийняття рішень" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПушкар О. І.; Завгородня О. С.; Пушкарь А. И.; Завгородняя О. С.; Pushkar O. I.; Zavgorodnia O. S.
2012Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів спеціальності 8.000011 "Прикладна економіка" денної форми навчанняЯценко Р. М.; Чаговець Л. О.; Yatsenko R. N.; Chagovets L. O.; Яценко Р. М.; Чаговец Л. А.
2012Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни 0515 "Видавничі бази даних" для студентів напряму підготовки "Видавничо-поліграфічна справа" усіх форм навчанняПандорін О. К.; Пандорин А. К.
2014Аналіз методів інформаційного пошуку в мережі інтернетПарфьонов Ю. Е.; Морозов О. І.; Parfonov Y. E.; Morozov O. I.
2012Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходівТарасов О. В.; Бакіров М. А.; Тарасов А. В.; Бакиров Н. А.; Tarasov O. V.; Bakirov N. A.