Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-6 из 6.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Макаренко А. Б.; Другова О. С.
2022Мультимедійне видавництвоПушкар О. І.
2022Методологія та організація наукових досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальностей 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 122 «Комп’ютерні науки», 292 «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняПушкар О. І.
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Другова О. С.; Макаренко А. Б.
2022Інноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та Digital маркетингуТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Кочетова Т. І.; Назарова Т. Ю.
2022Культура цифрових медіаПушкар О. І.; Грабовський Є. М.