Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13935
Назва: Процес адаптації новітніх англійських запозичень у сучасному українському мовленні (на прикладі засобів масової інформації та реклами).
Інші назви: The process of adaptation of new English borrowings in modern Ukrainian language (on example of mass media and advertising).
Процесс адаптации новейших английских заимствований в современной украинской речи (на примере средств массовой информации и рекламы).
Автори: Дьолог О. С.
Dolog O. S.
Теми: социолингвистика
лингвокультурология
лингвистическая норма
англицизмы
терминология
средства массовой информации
язык рекламы
sociolinguistics
cultural linguistics
linguistic norm
anglicisms
terminology
mass media
language of advertising
соціолінгвістика
лінгвокультурологія
лінгвістична норма
англіцизми
термінологія
засоби масової інформації
мова реклами
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Дьолоґ О. Процес адаптації новітніх англійських запозичень у сучасному українському мовленні (на прикладі засобів масової інформації та реклами) / О. Дьолоґ // Ucrainica VI. Současná ukrajinistika. Problémy jazyka, literatury a kultury / Univerzita Palackého v Olomouci. - Olomouc, Czech republic, 2014. – S. 140-145.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню засвоєння новітніх англіцизмів сучасною українською мовою. Досліджуються причини запозичення англійської лексики і способи її адаптації. Подана класифікація сучасних неологізмів, що використовуються в українському мовленні під впливом засобів масової інформації та реклами. Зазначено, що процес новітнього запозичання англіцизмів в українську мову відбувається у межах загальної для всіх сучасних мов тенденції до універсалізації та інтернаціоналізації словникового складу.
This article is devoted to the question of adaptation of new angligisms in modern Ukranian language. Investigating the reasons of borrowings of English vocabulary and ways of adaptation of it. There are classification of neologisms which are using in Ukranian language because of mass media and advertising. Was showed that this prouceses are characteristical for all modern languages.
Статья посвящена вопросу осваивания новейших англицизмов современным украинским языком. Исследуются причины заимствования английской лексики и способы ее адаптации. Дана классификация современных неологизмов, которые используются в украинской речи под влиянием средств массовой информации и рекламы. Утверждается, что процесс новейшего заимствования англицизмов в украинский язык происходит в пределах общей для всех современных языков тенденции к универсализации и интернационализации словарного состава.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13935
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дьолог.стаття.pdf391,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.