Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14044
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСиволоб К. А.-
dc.date.accessioned2016-09-26T08:30:12Z-
dc.date.available2016-09-26T08:30:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСиволоб К.А. Формування маркетингової стратегії в діяльності підприємства / К.А. Сиволоб // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів, м. Харків, 22 квітня 2016 року. – Х. : Вид-во «НТМТ», 2016 – С. 758 – 763.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14044-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми формування маркетингової стратегії підприємства. Робляться висновки про важливість визначення маркетингової стратегії в діяльності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.titleФормування маркетингової стратегії в діяльності підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сиволоб_тезисы.pdf239,62 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.